poniedziałek, marca 13, 2006

Super długi post o D'Angelo

Piękny na zewnątrz i wewnątrz i wciąż niedościgniony w muzyce. Urzekający głosem, talentem i wyglądem. D'Angelo. Dziś u mojego chłopaka, którego idolem jest DJ Premier obejrzałam sobie teledysk do Lady w remiksie właśnie własnie Premiera i przypomniał mi się D. Od czasu wydania ostatniej płyty tego artysty upłynęło już 6 długich lat i poza dosłownie kilkoma gościnnymi występami u innych muzyków NIC o tym co się z nim dzieje nie wiadomo. Wierzcie mi, że przekopałam wszystkie znane mi źródła, przeleciałam całe forum Okayplayer'a i nie znalazłam żadnych wiarygodnych informacji. Jedyne co znalazłam to informacje o aresztowaniu D za posiadanie narkotyków w kwietniu 2005 (na dole zdjęcie z kartoteki policyjnej) oraz o wypadku samochodowym któremu uległ we wrześniu 2005 roku (wyszedł z niego bez większych obrażeń). Rzecznik D'Angelo upiera się, że pracuje on nad albumem, że materiału wystarczyłoby na 10 płyt i że wydanie jej wstrzymują negocjacje z wydawnictwem. Krążą plotki, że wszelkie informacje wstrzymywane są z uwagi na chęć artysty do zachowania tajemnicy wokół swojego projektu. Fani (a ja wśród nich) jednak powoli tracą nadzieję. W końcu ile można raczyć się dwoma płytami? Tym bardziej, że artysta jest cały i zdrowy. Powszechnie znana jest nieprzystępność D'Angelo i jego niechęć do prasy - spróbujcie znaleźć jego zdjęcia w internecie - w większości są to okładki płyt lub kilka fotek strzelonych przy okazji promocji płyty. Znana jest też tendencja piosenkarza do popadania w nałogi i kłopoty z prawem. Miejmy nadzieję, że nic takiego się teraz nie dzieje i że płytę kiedyś ujrzymy. Chociaż termin przewidywany na dzień dzisiejszy to rok 2058 :)
Na koniec uraczę was teledyskiem do remixu Lady o którym wspomniałam oraz fotami niegdys pięknego artysty (pisze niegdys bo teraz nie wiadomo jak wygląda :) Mniam.




Na koniec niesławna policyjna fota D. Niezbyt sexy.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

D'Angelo też jest niczoge sobie, jego głos, niezwykle głeboki, świetnie interpretuje muzykę, pięknie grai do tego wygląda oszołamiająco. Przez dłuższy czas mój faworyt w gatunku męskiego soulu.
Mam chyba wszystkie płyty to jest 2 longplaye i koncertówki.
Mam nadzieję, że niedługo coś wyda.

A fotek troszeczkę na dysku mam ;)