niedziela, marca 12, 2006

Dygresja o życiu

Reality check. Koniec weekendu. Jutro z powrotem do pracy. Niedzielę spędziłam na szukaniu newsów ale już nic ciekawego nie znalazłam. Chillowałam też przed tv, obejrzałam Mulholland Dr. Lyncha i wciąż nie czuje klimatu jego filmów. Mój chłopak zaliczył sesje a ja jestem ciągle od tego daleka. No przynajmniej od zebrania wpisów. Następny weekend szykuje się pracowity i imprezowy zarazem. Zobaczymy czy się wyrobię.
Na stronie nowy porządek w linkach. Sprawdźcie sobie. Jest link to Ney oraz do strony o przepięknych adidasach. Jest też odnosnik do akcji Bykom Stop bo nienawidzę analfabetyzmu internetowego. (btw jesli ktos jest spostrzegawczy to zauważył, że często nie używam literki ś a to dlatego, że jesli piszę w blogger.com to ta kombinacja klawiszy publikuje posty).
Na samym dole lewej strony znajdziecie link do strony z listami tego co przewija się aktualnie przez mojego winampa.
Chętnie zlinkuję ciekawe polskie strony, blogi o muzyce czy inne rzeczy także jak macie jakies informacje o fajnych sajtach to piszcie. Docenię też różne plotki i wasze rekomendacje muzyczne.
A skoro wspomniałam na początku o pracy to dwie fotki z drzwi otwartych szkoły w której uczę. Moje uczennice wykonuja pod moim okiem plakat z okazji Dnia Świętego Patryka.


Życzę udanego następnego tygodnia w pracy, szkole czy też w domu.
Peace.

Brak komentarzy: