środa, marca 29, 2006

DC otrzymały swoją gwiazdę w Alei Gwiazd

Strasznie padało ale jak widać humor Destiny's Child dopisywał (powód w końcu miały). Bla bla wszystko to takie słodkie ale co one mają na sobie? Kelly wygląda względnie normalnie ale Beyonce i Michelle wyglądają jakby wyrwały się z początku lat 90tych. Poza tym Michelle wygląda przesadnie szczupło. A Beyonce ma chyba za duże buty :)





No a skoro mam dzień wspominek to wklejam stare foty DC - jeszcze jako kwartet. To drugie zdjęcie jest wyjątkowo głupie. Kto był ich stylistą? Słomkowe kapelusze i sukienki ze studniówki? To chyba nigdy nie było modne :) Btw niedawno Sugar pisała o LeToyi Luckett, która jak widać do tej pory chodzi w tej samej czapce, hehe.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wyglądają zabawnie, ale zasłużyły na gwiazdę.
To stare zdjęcie w moro jest świetne, bardzo je lubiłam w tej militarnej wersji ;)
Za to kiecki ze studniówki są straszne xD
Po dwóch postach humor poprawiłmi się w 100% ;D

Anonimowy pisze...

widac po tych zdjątkach jak Destinki zmieniają styl i... w gruncie rzeczy dobrze. Mam tylko nadzieje ze stylu muzycznego totalnie nie zmienią i na kolejnej płycie nie wyskoczą z jakims punkiem. Wyobrażacie to sobie??? Beyonce z czerwonym irokezem...

Anonimowy pisze...

najv kolejnej płyty nie będzie - kompilacja '#1' była ich pożegnalnym krązkiem.

siostra pisze...

na szczescie. juz mnie zmeczyły. i beyonce tez mnie meczy jako solowka.