niedziela, marca 19, 2006

Selekcja Siostry - Nneka

Nie będę się za dużo rozwodziła na temat tej pani ale nie dlatego, że jest tego nie warta. Wręcz przeciwnie. Jestem chora i naprawdę ciężko mi sie mysli. Niech za słowa rekomendacji posłuży to co napisał na diggin.pl mały Te.

Jeśli ją zobaczysz w telewizorze na MTV - możesz ją pomylić z Macy Gray, jeśli posłuchasz muzyczki – rzucisz w zapomnienie, że to zepsuta komercyjna stacja, że fryzura, trochę chrypka i maniera zerżnięte, że to prawdopodobnie gwiazdka jednej płyty.
Na razie napiszę tylko, że to żwawy kawałek świeżego soulful rhytm’n’bluesa okraszony niebanalnym wokalem. Słońce, miękkie basy, wiosenny wietrzyk, delikatne gitarki, zwiewne sukieneczki, funkowe zacięcie. Syty, porywający, emanujący kobiecością utwór.


O tym że Nneka jest z Nigerii i od dłuższego czasu mieszka za naszą zachodnią granicą, w państwie, którym rządzi kobieta, że jej twórczość to wypadkowa różnorakich fascynacji – od Boba Marleya po całą scenę UK, o tym napiszę kiedy dosłucham płytę do końca, jednak narazie utknąłem na drugim utworze i zapowiada się, że jeszcze trochę czasu minie zanim to odkręcę. (A co będzie jeśli wszystkie będą tak samo wymiatać?)

Sama niestety nie dotrę za wiele dalej niż Te bo udało mi się zdobyć tylko 4 utwory tej pani. Zauważyłam też, że dostrzegła ją Suga, która się zakochała i nie ma czasu na blogowanie ;) Dzięki niej jednak podaje wam link do 4 piosenek Nneki.
No i wrzucam pare fotek. Btw przyjrzyjcie się: czy to nie dziwne, że na każdym zdjęciu ma głowę uniesioną w ten sam sposób? Ciekawe dlaczego.





4 komentarze:

Anonimowy pisze...

z nosa i wyrazu twarzy przypomina mi...The Game'a!!!:) o moj Boze!

siostra pisze...

hehehe na to bym nie wpadła. ale ciągle myślę nad ta dziwną pozą. może jej włosy wchodzą do oczu? :D

Anonimowy pisze...

Zapraszam do mnie po cale LP.sls-cemce
Pozdrawiam

siostra pisze...

jak cie tylko dorwe :> dzięki za cynk.