piątek, marca 31, 2006

Selekcja Siostry - Sy Smith

Utalentowana Sy Smith skończyła psychologię na Howard University, śpiewała w zespole go-go i w chórkach u Whitney Houston oraz pojawiła się śpiewając w serialu Ally McBeal i serii reklam Gap. Jej debiutancki album Psykosoul, który częściowo napisała i wyprodukowała ukazał się wiosną 2000 roku. Jego współproducentem był również Ali Shaheed (znany z ATCQ i Lucy Pearl). Sy udzielała również swojego wokalu w programach telewizyjnych i w trasie z takimi gwiazdami jak Usher, Genuwine, Me'shell Ndegeocello, Eric Benet czy Brandy, wspomniana Whitney czy Macy Gray. Jej najnowszy album z 2005 roku zatytułowany jest The Syberspace Social i produkowali go m.in. James Poyser, Ali Sheheed i Nicolay. O Sy wycztałam na forum Czarna Muza i od razu sprawdziłam kim jest (dzięki -j-). Przesłuchałam jej najnowszy album i nie zawiodłam się. Jej muzyka to pomysłowy, pełen życia i przygody twór łączący RnB, hip hop, go-go, funk, jazz, gospel i elektronikę z ambitnymi tekstami. Płyta to podróż do Syberprzestrzeni wypełniona głębokim brzmieniem i fantazją. Jestem wprawdzie na etapie wchłaniania ale już bardzo mi sie podoba.
Mam ostatnio mało czasu na uaktualnianie strony więc zamiast linku do mp3 daje link do strony na myspace gdzie posłuchacie jej kilku utworów oraz link do jej oficjalnej strony.


Brak komentarzy: