piątek, marca 31, 2006

Queen Latifah i macierzyństwo

Queen Latifah chce być matką. Raperka/aktorka, choć jeszcze nie jest w ciąży twierdzi, że pragnie być mamą już za rok. Naprawdę o to zabiegam powiedziała ostatnio w wywiadzie Zadziwiłam wszystkich ale prawda jest taka, że przesunęłam wszystkie ważne terminy i to stanie się juz niedługo. Z bożą pomocą będę mamą! Latifah nie planuje porzucic kariery dla dziecka ale mówi, że będzie ono priorytetem w jej życiu. Wydaje mi się, że urodzenie dziecka to najbardziej altruistyczna rzecz jaką można zrobić w życiu.

Znowu wrzuciłam zdjęcie z premiery Ice Age 2: The Meltdown bo jak się okazuje Queen podkłada tam głos pod Ellie czyli widoczną wyżej mamucicę.

A tak na marginesie - jak ona ma zamiar zdobyć to dziecko? Zapłodnienie invitro? A może adoptuje? Bo mnie się wydaje, że przyznała otwarcie, że jest innej orientacji seksulanej. Czy może cos mi się pomieszało?

Brak komentarzy: