wtorek, marca 14, 2006

Fotki z 34 urodzin Common'a

Sto lat Common.

To podobno było przyjęcie niespodzianka. Nic nadzwyczajnego się nie działo. Miałam nie wklejać ale zobaczyłam ostatnie zdjęcie i musiałam.

Common i tort

Common i Sanaa Lathan

Common i Wood Harris

Common i Three 6 Mafia

Ci kretyni przyniesli ze sobą Oscary? Poważnie - kto tak robi? Trzeba byc wyjątkowym idiotą, żeby obnosić się ze swoimi nagrodami na czyims przyjęciu urodzinowym. Zreszta - co ja gadam. Kto w ogóle wychodzi z tym na ulicę? Może jeszcze zrobią sobie łańcuchy i zaczną nosić je na szyi? Serio, niektórzy czarni przesadzają.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

...bo oni wlasnie po to przyszli:)

Anonimowy pisze...

Cóż Three 6 Mafia ma odpały- zawsze je miała, spójrz na minę Commona - mówi wszystko.
A oni Oskarami będą się jeszcze dłuuuugo szczycić.
Śmieszne.

Anonimowy pisze...

Dla mnie to kretyństwo, że im się udał ten track to nie znaczy, że są wielcy, bo prawdę mówiąc konkurancja w postaci np. Dolly Parton była żadna.
Piosenka jest nie zła, ale bez przesady.

siostra pisze...

też uważam że to przesada że dostali oskara. ale ostatnio te nagrody świeca jakąś przesadną poprawnością polityczną. wiecie, pierwszy oskar dla hip hopowców etc.