poniedziałek, października 08, 2007

Nowy klip: Keyshia Cole ft. Amina "Shoulda Let You Go"

Najnowszy klip Keyshii Cole do kawałka "Shoulda Let You Go" pojawił się już dwa dni temu - nie wiem, jakim cudem go przegapiliśmy! W każdym razie oto rzeczony teledysk do drugiego singla z sophomore'a panny Cole, noszącego tytuł "Just Like You". Video jest świetne, a sama Keyshia wygląda ślicznie, co w jej przypadku nie zawsze jest takie oczywiste ;) Poznajemy też raperkę Aminę, która jest protegowaną Keysh. Teledysk to produkcja Darkchilda, dość komercyjna i bez specjalnego powiewu świeżości, ale i tak miła - dodatkowo z tym pięknym plażowym teledyskiem powinna się wybić ;)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

w okularach wyglada zupelnie jak kelis...zabieg celowy?:)

Lamestreamer pisze...

Tragic

Beatrycze pisze...

E tam tragic! W tym pin-upowym kostiumie cudnie wygląda :) I kawałek mi się spodobał nawet.

Lamestreamer pisze...

Nie podoba mi się. Totalny brak gustu i pomysłu na siebie. Keyshia przekresliła sukces nowego krążka.

Happy Vege pisze...

sukces nowego krazka to przekreslil raczej sam material na nim.
a co do klipu to mi sie podoba.

Beatrycze pisze...

Ale weźcie pod uwagę, że Keyshia pięknością w sumie nie jest i trezba się mocno nastarać, żeby ją upiększyć, bo ona sama się oszpeca fryzurami, tatuażami i niektórymi ciuchami. Co do nowej płyty, to dopiero wczoraj ją ponownie przesłuchałam i spodobała mi się. Tak naprawdę jest wiele motywów z debiutanckiego krążka, Keysh zachowała swój styl i ja jestem zadowolona. Czekam z niecierpliwością na następny singiel i mam ogromną nadzieję, że będzie nim "Didn't I Tell You".