niedziela, września 23, 2007

Throwback video: Fettes Brot

Fettes Brot - Jein

Wracając z moich małych w(ła)ojaży myślałam sobie, co mogłabym po takiej przerwie zapodać. I tak jakoś opuszczając malowniczą krainę kiełbasy przypomniałam sobie o tym wideoklipie i tym kawałku. Pamiętacie te czasy kiedy jeszcze nie było polskich filii MTV, Vivy, innych klonów i z tzw. kabla oglądało się namiętnie wlasnie naszych zachodnich sąsiadów od wursta ? Ten okres zawsze pozostanie jakoś szczególnie żywy w mej pamięci. I tak z moimi sentymentami w kieszeni proponuję Wam dzisiaj niezwykle dowcipny i jakże NIE-hip-hopowy jak na dzisiejsze czasy klip grupy Fettes Brot do równie interesującego utworu Jein. Nie pytajcie się mnie, o czym mówi ten utwór muzyczny, o co chodzi podmiotowi lirycznemu tekstu, bo nie dość, że niezbyt kumam język mistrza Goethe'ego, to malo mnie to obchodzi. Zresztą jak to mówi niejaki Kinior z Kielc bodajże: jak groove jest dobry, to dla mnie piosenka może być o misiu. Jestem gorącą wyznawczynią tej zasady. A w Jein groove zdecydowanie jest dobry i dzięki niemu nawet nie zorientujecie się, w którym momencie zaczniecie wturować temu składowi z Hamburga przy linijce: Soll ich´s wirklich machen oder laß ich´s lieber sein? Jein ...


Troszki kiepskawa jakosć, ale cóż zrobić, gdy byl to rok 1996, a dzisiaj mamy 2007 i youtube'a ?

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

óóóóó