poniedziałek, sierpnia 06, 2007

Throwback vid: Jaheim, Anthony Hamilton, Musiq

"Struggle No More (Remix)" - Anthony Hamilton, Jaheim, Musiq



EDIT: usunęli z youtube chamy. dałam z dailymotion a jak nie działa to szukajcie pod tym adresem: http://pl.youtube.com/watch?v=MObDafiTMyM

Znalazłam to dziś przypadkiem kiedy wyszukiwałam teledysków Jeheima. Pamiętam dobrze ten kawałek - pochodzi z filmu "Daddy's Little Girls". Nie miałam jednak pojęcia, że jest jakiś teledysk do niego. Oglądając go pomyślałam, że to może nie jest jakiś genialny utwór ale o wiele przyjemniejszy niż ta ostatni kolaboracja Ushera i R. Kelly'ego. Porównanie robie z oczywistego powodu - "Same Girl" miało być przełomowym połaczeniem dwóch supertalentów rnb. A tutaj proszę po cichutku stworzono inspirujący, szczery i łatwy w odbiorze kawałek z udziałem trzech wspaniałych piosenkarzy rnb. Zaskakujące jak te trzy wielkie talenty zgrały sie w tym utworze. Bardzo urocze.



Download "Struggle No More (Remix)" - Anthony Hamilton, Jaheim, Musiq

Brak komentarzy: