środa, sierpnia 22, 2007

Niusy od Ms. Keys

Może bez moich zbędnych komentarzy, wszystkie najważniejsze informacje znajdują się w notce, którą Ala umieściła niedawno na swojej oficjalnej stronie internetowej. Tłumaczę ja, więc oczywiście mogą być błędy, ale mam nadzieję, że ogólny kontekst zostanie zachowany.



Szalenie długo nic tutaj nie pisałam. Ale wiem, że mi to wybaczycie, jako że ciężko pracowałam przy mojej nowej płycie. Tak jest, już mniej niż tydzień a cały album będzie skończony. Prawie nie mogę w to uwierzyć. To bez wątpienia był najbardziej intensywny i głęboki okres mojego życia. Nie potrafię nawet wyjaśnić tego głębi, rzeczy, których się nauczyłam, rzeczy, które najpierw robiły mnie słabszą, potem silniejszą i w końcu całkowicie lepszą osobą. Ledwie mogę uwierzyć w to jak to wszystko wyszło. Nigdy nie byłam bardziej szczęśliwa, jeśli chodzi o album i te piosenki. Każda z nich ma swoją osobistą i bardzo uczciwą historię, którą niesie. Każda z nich jest częścią mojego serca i jestem tak bardzo podekscytowana, że niedługo będę mogła Wam je podarować.

Nowy singiel ma tytuł "Noone" i absolutnie kocham ten numer. Mam nadzieję, że będzie to nieco niespodziewane i ta piosenka Was osaczy i pochłonie. Mam nadzieję, że pozwoli Wam poczuć się dobrze i sprawi, że będziecie wykrzykiwać słowa z całych swoich płuc!

Jak widzicie, jestem maksymalnie podekscytowana tym wszystkim i nie mogę się doczekać kiedy to usłyszycie!

Szczerze mówiąc, nie mogę się doczekać kiedy usłyszycie wszystko! Każda piosenka jest tak bardzo różna od reszty. Nie ma nawet mowy, byście się znużyli. Z drugiej strony jednak wszystko wciąż reprezntuje mnie jaka jestem teraz.

Nie żałuję, nie mam zastrzeżeń, nie mam wahań, w nic nie wątpię.

Jestem naprawdę i całkowicie gotowa.

LET'S GO!!!

Brak komentarzy: