czwartek, sierpnia 30, 2007

Amerie w Stanach znowu przesunięta



Pomimo, że trzeci studyjny album Amerie radził sobie całkiem dobrze na rynku europejskim - zapewniając dwa Top 10 hity na brytyjskiej liście przebojów, to wydanie płyty w Stanach Zjednoczonych wydaje się być wielkim ryzykiem. Po i tak wielu przesunięciach album został przesunięty raz jeszcze - tym razem na datę nieokreśloną. Pewne źródła mówią, że Amerie wkrótce zostanie (albo już nawet została) po prostu wyrzucona z amerykańskiej filii swojej wytwórni. Źródło


Ja się trochę przekonałem do tego albumu i naprawdę mi szkoda Am'. No i przecież z tej płyty pochodzi jeden z największych hitów lata AD 2007 - rewelacyjne "Gotta Work". Miejmy nadzieję, że ostatecznie jednak uda się jej wydać "Because I Love It" w Stanach.

2 komentarze:

Happy Vege pisze...

uwielbialam Amerie do dnia w ktorym po raz pierwszy uslyszalam ten album. straszna kupa gowna, nie potrafie sie zachwycic ani jednym kawalkiem. wcale sie nie dziwie, ze nie chca jej wydac.

Anonimowy pisze...

a ja nie rozumiem czemu ludzie tak krytykują tę płytę. może nie jest odkrywcza, ale wg mnie poziom trzyma. są takie gówna na które szkoda mi głośników ale ta płyta z pewnością do nich nie należy i nie tylko dzięki gotta work...