sobota, lipca 14, 2007

J-Hud w filmie o życiu Missy Elliott?

Wybaczcie krótką przerwę z mojej strony, ale po wynikach rekrutacji miałem i mam strasznie dużo spraw na głowie typu kompletowanie potrzebnych dokumentów, szukanie stancji itd. Jakby ktoś chciał wiedzieć to od września zaczynam naukę w najlepszym lubelskim liceum w klasie IB realizującej program międzynarodowej matury :)

No ale do rzeczy, bo to przecież nie post o mnie.



Dziś znalazłem takie info:
Laureatka Oscara Jennifer Hudson została zaangażowana przez producentkę i piosenkarkę Missy Elliott. Gwiazda musicalu "Dreamgirls" wystąpi w filmie o życiu i karierze Elliott. (Jennifer) bardzo mnie przypomina z początku mojej kariery - twierdzi Missy Elliott, która uchodzi za największą kobiecą gwiazdę rapu.

J-Hud jako raperka? Z mojej strony jak największe tak! Uwielbiam tę dziewczynę i kocham Missy, więc musi z tego wyjść coś świetnego :)

Brak komentarzy: