sobota, marca 10, 2007

Random celebrity candids

Kilka eventów i kilka dość wartych komentarza wystąpień. Jadymy. Foty do kliknięcia.


Rihanna występowała na Sun Bowl. Chyba pozazdrościła Beyoncé jej spódniczki z bananów i założyła niby podobną.


J. Lo wychodzi z salonu urody. Założyła wiosenną piżamę, chyba jej ciepło.


Czy będzie w końcu kiedyś powód, żeby zjechać Cassie, jeśli chodzi o look? Ale nadal twierdzimy, że śpiewać nie umie.


Mel B. znowu jest w ciąży. I znowu z Eddiem Murphym. Chyba, że o czymś nie wiem. Wygląda tak sobie.

6 komentarzy:

Diggerowa pisze...

pomocy, ruchana jest wszędzie. A Mel B wygląda bardzo nieciekawie.

Happy Vege pisze...

precz z Rihanna ;P
J. Lo mi sie podoba :))
Cassie nie trawie tak czy inaczej chociaz ladnie wyglada. ale mam jedna jej brzydka sesje :]
a Mel B zazdroszcze dzidziusia ale niczego wiecej. wyglada marniutko :(

Anonimowy pisze...

wow, nie wiedziałam ze Mel B ma dzieci z Eddiem, co wiecje ze sa razem!

Happy Vege pisze...

podobno wlasnie nie sa razem i podobno Eddie w ogole nie przyznaje sie do tego dziecka ;|

tu jest wiecej:
http://www.egoisci.pl/714/boi_sie_fanow_bylej_dziewczyny/

i jeszcze tu:
http://www.egoisci.pl/tag/Eddie+Murphy/

Fylyp pisze...

Ja właściwie też wczoraj się dowiedziałem, że oni teges :P

siostra pisze...

z tą Mel B i eddiem to już stara historia - z pare miesiecy ma ten topic gapy ;p