niedziela, marca 18, 2007

Hump de Bump

Obiecałam sobie że nie będę zaśmiecać nie swojego bloga o tematyce raczej czarnomuzycznej czymkolwiek co ma związek z Red Hot Chili Peppers
Tym razem jednak przepraszam, musiałam.

Poza tym mój ulubiony zespół gra funk. A funk to JEST czarna muzyka.

nowy klip- Hump de Bump


odnoszę wrażenie że to taka parodia tych wszystkich Fifti Smętów i tym podobnych. Anthony ma fajne grillz. W teledysku jest sporo czarnych. Ten DJ fajny. Oglądajcie, szczerze polecam. Najlepszy teledysk ze Stadium Arcadium. Amen.

ps. i obiecuję że już nie będę pisac o RHCP. Chyba że znów zrobią coś czarnego.

3 komentarze:

Fylyp pisze...

Bosz, co oni tu robią? *rzyg*

siostra pisze...

ja tam ich lubię ale nie przesadzajmy z wstawkami ze skrajnie innych gtatunków. ale czasem są nawet wskazane jak dla mnie żeby zabić nudę beyonce i fergie ;p

digga: nie twórz etykiet z dużej litery (nelly furtado)

i blagam was wszystkich nie twórzmy etykiet z byle powodu bo zaraz będą w nich cuda na kiju typu żółte skarpetki.

Anonimowy pisze...

nie no prosze was. przeto RHCP to klasyka :D