wtorek, listopada 27, 2007

Soulshit poleca: Groove Armada feat. Angie Stone - Feel The Same


Za oknem tragedia. W głowie pustka... kiedy siadam do pracy i z poźnej nocy robi się wczesny ranek, jestem znużony soulową muzyką, która pobudza zmysły, ale nie daje wystarczającego kopa, by wytrwać do końca... Wtedy przychodzi czas na magiczne Groove Armada. Angielskie duo od 10 lat rządzi na parkietach z dobrą muzyka tanczną. Cały czas zastanawia mnie ich fenomen, bo ostatnio ja - zagorzały fan czarnych rytmów - podejrzliwie często macham nad ranem do ich muzyki. Nie są pupilami recenzentów; krytykuje się ich za niespójne albumy (zreszta bardzo słusznie). To co najbardziej jara mnie w ich muzyce to głęboki groove, czarny feeling na miarę mistrzów gatunku. Wspomagani nierzadko przez czarnych wokalistów robią świetny pop, dla mnie wzorcowy. If Everybody Looked The Same z gościnnym Q-Tipem, dubowe Superstylin`, czy Easy z Sunshine Anderson to moje andrzejkowe propozycje dla naszych czytelników. Na zachętę prezetuję Feel The Same z "królową" Angie Stone, numer który bije na głowę, wszystko to, co zaprezentowała na swoim najnowszym albumie.

Cop that sh*t

Brak komentarzy: