środa, listopada 07, 2007

Nowe teledyski: Raheem DeVaughn, Ledisi

Raheem DeVaughn - Woman

Geez, jak ja lubię tego gościa. Właśnie się dowiedziałam, że niedługo wydaje kolejny album p.t. "Love Behind the Melody". Już się nie mogę doczekać. A singiel - no cóż; kolejny świetny hymn dla kobiet w wykonaniu Raheema. Raheema polecam wszystkim tęskniącym za D'Angelo. Jest nawet trochę do niego podobny ;)

EDIT: Tak mi się spodobał ten kawałek, ze załadowałam go dla was.

Raheem DeVaughn - Woman DL


Ledisi - Alright

Z albumu wydanego już jakiś czas temu - "Lost and Found"

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wielkie dzieki za nowy singiel Raheema! Nawet nie wiedzialam ze cos nowego szykuje. Mam nadzieje, ze jak plytka sie pojawi to sie podzielicie :)

riot_act pisze...

Uwielbiam ten kawałek ("Woman") już od kilku tygodni <3 Ponadto poprzedni krążek bardzo przypadł mi do gustu. Czekam na kolejny! Klip szczerze mówiąc średni ;)

siostra pisze...

aaktt ty bobku czemu nic nie mówiłes? ja go tak lubie ;(
człowiek to sam na siebie musi liczyc zeby wszystko znalezc :>

Anonimowy pisze...

mmmmmm nie znalam go....dzieki wielkie naprawde fanastyczny kawalek !!!!!!

Bruno pisze...

Thanks for that! I love this album...
=)