sobota, lipca 01, 2006

Nowy teledysk - Joy Denalane

A tego sie pewnie nie spodziewaliscie :)
Lubię Joy Denalane od bardzo dawna choć tak naprawdę nie jestem jakąs jej super wierną fanką. Wrzucam jej teledysk bo po raz pierwszy (chyba) jest to singiel anglojęzyczny. Dla nie zaznajomionych - Joy jest Niemką i do tej pory nagrywała w większosci po niemiecku. Jej nowa płyta Born & Raised nadchodzi więc jak się komus spodoba to zachęcam to zapoznania się z jej twórczoscią. Fajnie widziec, że w centralnej Europie też są ludzie nagrywający niezły soul.
Teledysk wprawdzie nieciekawy ale utwór fajny - przyjemnie się go słucha.

1 komentarz:

Najv pisze...

fajne fajne chętnie posłucham całej plytki :>