czwartek, czerwca 08, 2006

Do the ladies run this mutha...?

Nadrabiam zaległosci i hurtowo podaję wam nowe jointy. Miłego słuchania.


Nelly Furtado z kolejnym trackiem wyprodukowanym przez Timbalanda.





Nelly Furtado - Say It Right













Mya i jej kawałek wyprodukowany przez Kwame. Zbrodnia. Stać ją na więcej chyba.





Mya - I Am (Feat. Penelope Jones)













Jak to ktos się już wyraził na jakims forum: Kelly szczuje nas nowymi utworami, które wyciekają do sieci ale albumu ani widu ani słychu. Podobno materiał za słaby, podobno Bee wydaje płytę więc jej wyjscie przesunięto. Kawałek słaby jak nie wiem co.



Kelly Rowland - Addicted (Every Thought Is U)













Christina zaskakuje kawałkiem z nadchodzącego dwupłytowego wydawnictwa. Podkłada spłodził dla niej sam DJ Premiere więc bit jest naprawdę niekiepski. Po pierwszym przesłuchaniu miałam wrażenie chaosu w tym utworze ale w sumie słucha się tego nieźle.




Christina Aguilera - Ain't No Other Man (prod by DJ Premier)











To nie jest kawałek z nowej płyty Beyonce ludzie i nie znajdziecie go na żadnej płycie DC bo to piosenka postaci, którą B grała w filmie Różowa Pantera.






Beyonce - Woman like me

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nelly f. rzadzi z tym kawałkiem, kto robił muzyke do niego?

Anonimowy pisze...

Oh my, najbardziej z tego zestawu kocham nową Beyonce :) Christina też niczego sobie, ale kompletnie beznadziejna jest Mya :/ I jeszcze powiem, że nie widziałem tego zdjęcia Aguilery :P Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Nelly trzyma poziom! Podoba mi sie klimat jej nowych piosenek , mam nadzieje ze cala plyta bedzie równie dobra;) a co do Myi to czasy jej świtnosc chyba minęły( tio takie moje skromne zdanie)

Anonimowy pisze...

o fajnie sciagam;]

dzizys co ta christina ma na glowie haha rozwala mnie czasem;p

Anonimowy pisze...

mi sie taz Nelly podoba, ale wiedzialam ze tak bedzie, bo ja jej slucham od pierwszej plyty i ona zawsze ma fajny i ciekawy material.
A co do Myi, no to fakt, stac ja na lepiej , ale mi sie i tak podoba.
Do piosenki Christiny jakos sie przekonac nie moge