czwartek, czerwca 29, 2006

'Back To Basics' Aguilery - oficjalna okładka

Nareszcie jest! Po blisko dwumiesięcznym oczekiwaniu pojawiła się oficjalna okładka trzeciego studyjnego albumu Christiny Aguilery Back To Basics, którego premierę zaplanowano na 24 sierpnia.



Aguilera w ciągu ostatnich tygodni powróciła do swoich pierwotnych zamysłów odnośnie tego wydawnictwa i ostatecznie album ma zostać zawarty na dwóch krążkach. Oto przypuszczalna tracklista nowego albumu.

Disc One - Modern
1. Thank You Intro
2. Still Dirrty-Feat. Nas
3. Slow Down Baby
4. Ain't No Other Man
5. Interlude
6. Here To Stay
7. Hurt
8. Back In The Day
9. Ain't No Other Man [Remix Feat. Big Boi]
10. Interlude
11. What Kind Of World
12. Slow Down Baby [Remix Feat. Tony Yayo]
13. Outro

Disc Two - Old School
1. New Day Intro
2. I Got Trouble
3. Oh Mother
4. Interlude
5. Candy Man
6. Nasty Naughty Boys
7. Back To Basics
8. Mercy On Me
9. Interlude
10. Save Me From Myself
11. The Right Man
12. Understanding
13. Outro


Martwi mnie jedynie informacja o duecie z Tony'm Yayo, o którym w żadnym z oficjalnych wypowiedzi Christiny nie było mowy do tej pory. Mam nadzieję, że informacja ta okaże się jedynie plotką. Poza tym jestem zachwycony i nie mogę się doczekać całości wydawnictwa!

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ojej, wolałem tą okładkę podobną do Dannii :/ Ale ta też może być w sumie. Tracklista ok, ale chyba jednak wolałbym jedną płytę :P

btw to czytam, czytam, czytam i widzę "zachwycony" i se myśle "wtf"? i dopiero potem skojarzyłem, że to aaktt przecież jest na tym blogu ;) Nice.

Anonimowy pisze...

na okladce za bardzo ja dla mnie podobna jest do MM, ale moze to tylko wrazenie z powodu koloru wlosow

siostra pisze...

no eykhm wreszcie coś zamieścił :)

co do okładki to bardzo ładna - taka w starym stylu - jak back to basics to po całości.