środa, czerwca 28, 2006

BET Awards - występ Busta Rhymes z całą resztą

I Love My Chick/Touch It

Pierwsza piosenka ma drugie dno jesli słyszeliscie o tym, że żona Busta Rhymes po 10 latach małżeństwa przyznała się do tego, że jest lesbijką.

W Touch It na scenie nie pokazał się chyba tylko DMX. Puscili jego występ na ekranie. Słabo. Za to wyskoczył Eminem dla odmiany. Ogólnie duże stężenie gwiazdorstwa na scenie.

No i chyba nie mam nic dobrego do powiedzenia na temat strojów Mary J, Missy i Kelis.

image hosting by imagevenue.comimage hosting by imagevenue.com

image hosting by imagevenue.comimage hosting by imagevenue.com

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

czy ja wiem..... mysle ze stojami kelis i mary byly sprawnie wtopione w tlo... wszyscy ktorzy tam wyskoczyli byli tak na czarno i freekowo....ja nie mam nic przeciwko... a missy... ona zawsze lubi sie wyrozniac.. taka juz jest :P czy z DMX czy bez to i tak zajaralam sie tym wystepem :D pozdrawiam:*

siostra pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
siostra pisze...

coll prosze cię - kelis nie miała jednej nogawki a mary miała na sobie dzinsowy komplecik - oldschool? może ale bez przesady. natomiast missy to już jest nudna z tymi świecącymi ubraniami.

w poprzednim komecie sie pomyliłam :P