niedziela, kwietnia 23, 2006

So many parties, so little time (długi post)

Dużo się wydarzyło a ja nie miałam czasu na uzupełnianie bo w ten weekend miałam zjazd. Obiecałam też krótką recenzję płyty ale się przeliczyłam i nie znalazłam wolnej chwili na to.
Tymczasem gwiazdy imprezują (i nie tylko):

Luda i Pharrel na jakiejs impreze p.t. Vanity Fair Presents the 2006 Svedka Erotica Reading Series. Nie wiem o co chodzi.

Kelly Rowland i Alex Wek na imprezie promocyjnej marki Softsheen-Carson.


Rhianna na Barbados. Ma tam dać jakis koncert. Precle w uszach. Smacznie.



Mya otrzymała jakąs nagrodę. Chyba dla artystki, która dawno nic nie nagrała ale ciągle umie się wkręcać na imprezy. A tak serio to Klinger Advanced Aesthetics Cross Over Award i nie wiem co to jest :)



Jakis "szczyt hip hopowy" o tematyce Get Your Money Right. Hip hopowcy licza swoja kasę.

Z góry na dół: Papoose, T.I., LL Cool J, Nas




Czemu Nas jest zawsze taki poważny?


4-ta rocznica magazynu Complex.

Znowu z góry na dół: DMC, Ice T, Remy BLA i Nick Cannon



Zdjęcia bez powiązania:

Beyonce szuka kontaktu z Bogiem podczas gdy Jay robi miny (na meczu Knicks vs Nets)

Foty Mos Def'a tylko dlatego, że myslę, że czasem wygląda przekozacko.



I foty Gwen Stefani na zakupach i jak widać w zaawansowanej ciąży bo myslę, że to klasa tak wyglądać.


4 komentarze:

Anonimowy pisze...

wow Gwen Wyglada genialnie!!
fotki Mos Def'a sa cudne chyba musze go sobie poogladac Bo wczesniej jakos nie zauwazyłam ze jest calkiem calkiem :P

Anonimowy pisze...

Mos Def fajny chopaczek nie powiem ;) a swoją drogą to zauważyłam u Ciebie droga Siostro specjalny sentyment do Bee i Jaya ;D fajni sa nie???

Anonimowy pisze...

dzieqje za Mosa. szkoda że tak mało i te co znam.. dzieje się cos u niego?

Anonimowy pisze...

dzieki Gwen, ze podpowiedzialas mi jak mam sie ubierac bedac w ciazy:) chociaz u nas to nie przejdzie heh