poniedziałek, kwietnia 10, 2006

Slick Rick na koncercie

Ja wiem, że Slick Rick to legenda, oldschool etc etc ale ja tu jestem od plotkowania i mam parę pytań:
1. czy ubrania z metką na wierzchu sa modne a jesli tak to od kiedy?
2. dlaczego, och dlaczego oldschoolowi artysci upieraja się przy noszeniu tych wielkich złotych łańcuchów z lat 80-tych?
3. czemu, ach czemu Slick zgodziłes się pozować do zdjęcia pokazując swoje chore oko?
4. czy jesli jakiemus raperowi zwiędnie przyrodzenie (a paru powinno) to założy on sobie jakąs atrapę lub opaskę zrobiona z platyny w okolicach krocza? tzn ja wiem, że ta opaska to znak rozpoznawczy ale platynowa? czy to nie przesada?





2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zostaw Rick`a w spokoju !! :P

Anonimowy pisze...

tak sobie myślę, że na te łańcuchy to moze i jakas poleci, ale na to ''seksi" oczko to lasek raczej nie nawyrywa ;>