środa, kwietnia 19, 2006

Leniwy post

Leniwy a raczej z braku czasu. Dzis odsyłam was na inne strony:

* J.Lo na okładce i w rozkładówce magazynu Harper's Bazaar. Próbka:

* Nie chcę obrazić innych rodziców ale stawiam Cię przed wszystkimi innymi mamami. Ja zdecydowanie mam najlepszą. Kanye

Kocham was obie bardzo mocno. Jestescie moimi bohaterkami i najlepszymi przyjaciółkami. Nigdy wam wystarczająco nie podziękuję za to, że uczyniłyscie ze mnie kobietę, którą jestem teraz. Kelly

czyli
Kanye i Kelly Rowland pisza listy do swoich mam.

* Tysiące ludzi stawiło się na pogrzebie Proof'a.

* Shanice wygląda teraz pięknie.
Przy okazji jej teledysk do piosenki Every Woman Dreams:



* Polecam niezłe polskie forum o czarnej muzyce. Mnie też tam znajdziecie od niedawna.

Btw po nieznacznym spadku znów wzrosła mi liczba czytelników. Może to dzięki własnej reklamie a może dzięki czyjejs także na wszelki wypadek dziękuję czytającym i polecającym.

Peace.

Brak komentarzy: