sobota, kwietnia 08, 2006

Jada Pinkett straszy dzieci

Poznajecie na pewno tą panią. To żona Will'a Smith'a - Jada Pinkett, aktorka znana z wielu filmów, m.in. The Nutty Professor, Set It Off, Bamboozled, Ali, Matrix Reloaded.
Może nie jest najładniejsza ze wszystkich ale przyznacie, że prezentuje się bardzo przyjemnie. Niestety kariera aktorska Jadę znudziła i wzięła się za spiewanie. I nie mam na mysli spiewania z mężem w piosence 1000 kisses.




Jada ma zespół hard rockowy? heavy metalowy? Nie jestem do końca pewna. Nazywa się Wicked Wisdom a Jada występując z nim przemienia się pod osłoną nocy w potwora. Brrr. Straszne rzeczy.




Na koniec sprawdźcie teledysk tego zespołu może lepiej wam wyjasni co to za gatunek bo ja się kompletnie nie znam. Chociaż wydaje mi się, że jej zespół jest raczej słaby. Ale nie wiem spytajcie kogos kto się zna.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

no ja nie wiem...ale dla mnie to to jest po prostu straszne...wiem ze kazdy tam lubi sobie taka muzyke jaka lubi,ale zona Willa....w takim zespole

wogole nie moge jakos tego ogarnac

Anonimowy pisze...

postmetal