piątek, czerwca 15, 2007

Chrisette Michele - I Am - full album!


Link podkradziony z Urban Tasty ;)
Świeżo wycieknięty album kobiety obdarzonej świetnym, ciepłym głosem. Przesłuchałam na razie połowę i jestem pod ogromnym wrażeniem. Chrisette, jesteś wielka!
A oto okładka, tracklista i link do ściagnięcia.

1. Like A Dream
2. Work It Out
3. Best Of Me
4. Your Joy
5. Good Girl
6. Be Ok ft. Will.I.Am
7. If I Have My Way
8. Mr. Radio
9. Golden
10. Let's Rock
11. Love Is You
12. In This For You
13. Is This The Way Love Feels
14. Bonus Track


GET IT

3 komentarze:

siostra pisze...

zedytował cie diggerko - mam nadzieje ze sie nie gniewasz :)

Diggerowa pisze...

nie gniewam się, wręcz jestem wdzięczna- bo po prostu sama nie wiem gdzie się niektóre rzeczy robi [shy]

Anonimowy pisze...

Chrisette jest świetna! Urzekło mnie "Good Girl". Album fajny :)