poniedziałek, maja 08, 2006

Zmiany zmiany

Jak widać znowu nowy layout. Szukałam czegos co da mi więcej miejsca na szerokie zdjęcia i nie będzie mnie to już ograniczało i znalazłam. Kolorystyka jest może taka sobie ale jest dosc prosty i chyba na razie mi wystarczy. Wciąż szukam czegos i ładnego i praktycznego jednoczesnie wiec jesli znacie jakies strony to dajcie znać. W bloggerze layout to tzw template więc jesli cos traficie lub potraficie pomóc to będę wdzięczna.
Tymczasem jeszcze nie wszystko przerobione na polski a moje zdjęcie wielkie straszy z boku ale rozpracuję to w ciągu kilku dni.
Peace.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

za rozowo na tych komentach:) ale ogolnie podoba mi sie, jest przejrzyscie i przyjemnie. tak kochasz alicie, ze sie z nia dzielisz swa sliczna mordka?:)

siostra pisze...

hehe. wpadłam na ten pomysł a to zdjecie było najbardziej zbliżone z tych co miałam na kompie. a alicie bardzo lubię. ale nie kocham. e-e.

Anonimowy pisze...

mi sie nowy wyglad podoba...w sumie tak bardziej wiosennie ..:)